October 04, 2011

Testimonial

Cik Alis Sebelum Menggunakan Produk MyShine GlutaGen Berries
Cik Alis Selepas Mengunakan Produk MyShine GlutaGen Berries

Cik Alice Shuhaily - Klang, Selangor 019-3565293
Berat Ideal dan Wajah Cerah Berseri

Saya mempunyai kulit sensitif, alegik dan mudah berparut. Oleh sebab itulah saya tertarik dengan produk GlutaGen Berries kerana ia mempunyai ekstrak Glutatione, Astaxantin dan Collagen  yang dapat membantu memudarkan parut dari dalam dan meningkatkan antibodi kulit yang sensitif. Kesan ketara yang saya perolehi selepas satu bulan saya mengamalkanya.  Kandungan Acai Berry dan White Kidney Bean telah membantu menurunkan berat badan saya . Kulit juga nampak lebih cerah gebu dan parut juga semakin pudar. Apa rahsia saya untuk berat yang  ideal dan wajah cerah berseri?? GlutaGen Berries jawapannya. Saya amat gembira dengan perubahan ini.

Wajah Makin Putih, Gebu Dan Berseri
Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pengguna produk MyShine.
Saya Nor Suhaila Ismail (30thn) berasal dari Kota Bharu, Kelantan. Saya ingin berkongsi pengalaman saya tentang keberkesanan produk GlutaGen Berries. Saya telah mencuba produk ini selama satu bulan. Perubahan yang dapat saya rasakan ialah kulit saya menjadi semakin lembap. Liang-liang roma di muka juga semakin mengecil. Pada mulanya saya hanyalah mencuba produk ini untuk menurunkan berat badan disamping memulihkan kulit allergy selepas berpantang akhir tahun lepas. Selepas 2 minggu produk ini, rakan-rakan menegur yg muka saya nampak semakin bersih dan wajah lebih berseri-seri. Lalu mereka bertanyakan ‘produk apa yang saya gunakan?’ Berat badan saya juga turun 2 kg selepas sebulan kepada 66kg. Saya akan terus mengunakan produk ini untuk medapatkan berat badan yang ideal, mencerahkan kulit serta menyerlahkan kejelitaan, keceriaan dan kelansingan. Terima kasih GlutaGen Berries
Nor Suhaila - Kota Bharu, Kelantan

Kulit Menjadi Halus Dan Sekata
saya mengalami masalah kulit saya tidak sekata, pigmentasi berserta berjerawat. Pelbagai makanan tambahan telah saya cuba dari kosmetik murah hingga ke yang mahal saya beli untuk merawat kulit saya. Setelah seorang kawan dipejabat bercerita mengenai kebaikan GlutaGen Berries dan meminta saya mencubanya. Minggu pertama saya sudah merasai perubahan, struktur kulit menjadi semakin halusmdan sekata. Maka saya terus mencuba lagi sehingga sebulan. Kesannya kulit saya menjadi semakin sekata dan masalah jerawat serta pigmentasi semakin berkurangan. Saya akan terus menggunakan GlutaGen Berries kerana saya yakin ianya dapat membantu saya menyerlahkan kejelitaan, keceriaan & kelansingan yang menjadi impian setiap wanita.
Puan Salwani, Seremban


Kulit Kering dan Rambut Gugur
Sebelum saya mengamalkan GlutaGen Berries, kulit saya nampak kusam dan kering serta sering mengalami keguguran rambut. Saya diperkenalkan dengan GlutaGen Berries dan tertarik untuk mencubanya kerana formulasinya untuk kulit, rambut, mata dan tulang. Setelah 2 minggu mengamalkannya, saya dapat merasai perubahanya. Saya nampak cerah serta rambut saya juga kurang gugur berbanding sebelum mengamalkannya. Saya amat berpuas hati dengan GlutaGen Berries.
Maya, Kuala Kangsar

Berat Ideal dan Wajah Cerah Berseri
Saya mempunyai kulit sensitif dan mudah berparut. Oleh sebab itulah saya tertarik dengan produk GlutaGen Berries kerana ia mempunyai ekstrak glutatione yang dapat membantu memudarkan parut dari dalam dan meningkatkan antibodi kulit yang sensitif. Kesan ketara saya perolehi selepas dua minggu saya amalkanya. Berat badan saya telah turun sebanyak 1 kg. Kulit juga nampak cerah dan parut juga semakin pudar. Apa rahsia saya untuk berat ideal dan wajah cerah berseri?? GlutaGen Berries jawapannya. Saya amat gembira dengan perubahan ini.
Cik Nor Suhada, Ampang



No comments:

Post a Comment